Poznałem potencjalnego klienta. I co dalej?

Jak zbudować z nim relację?

Jak przekonać do siebie i kancelarii?

Jak sprzedawać z klasą?

"Pozyskiwanie klientów kancelarii różni się od klasycznej sprzedaży usług.

Prawnik skutecznie pozyskujący klientów nie powinien wychodzić ani na chwilę z roli eksperta.

Na szkoleniu pokażę jak sprzedawać usługi prawnicze w oparciu o zaufanie i relacje - jak sprzedawać z klasą"





Ryszard Sowiński

Prowadzący szkolenie
Wspólnik Naveo Sowiński i Sęk,
Prof. WSB


Program szkolenia:



Prowadzenie kancelarii wymaga współcześnie umiejętności strategicznego myślenia oraz zachowania dyscypliny wdrożeniowej.   Kancelaria „z pomysłem”, która go umiejętnie realizuje, zapewnia właścicielom poczucie satysfakcji i przynosi ponadprzeciętne dochody.   Celem szkolenia jest poznanie technik formułowania i wdrażania strategii oraz refleksja nad tym, jaka powinna być strategia uczestników szkolenia.
  • 15:15 - 15:30 Powitanie uczestników szkolenia, autoprezentacja.
  • 15:30 - 16:00 Czym dla prawnika jest sprzedaż? Czym być powinna?
  • 16:00 - 17:00 8 etapów procesu sprzedaży usług prawniczych - krok po kroku (cz.I).
  • 17:00 - 17:15 Przerwa kawowa.
  • 17:15 - 18:00 8 etapów procesu sprzedaży usług prawniczych - krok po kroku (cz.II).
  • 18:00 - 18:15 Zarządzanie sprzedażą. Co jest istotne?
  • 18:15 - 18:45 Czynniki wpływające na sukces sprzedażowy.
  • 18:45 - 19:15 Umiejętności sprzedażowe - jak je rozwijać?
  • 19:15 - 19:30 Pytania od uczestników oraz zamknięcie szkolenia.


Szczegółowe informacje:




Termin:

19.06.2017 r., godz. 15:30 - 19:30

Miejce:

Hotel Diament Arsenal Palace Katowice/Chorzów**** ul. Paderewskiego 35, 41-500 Chorzów

Prowadzący:

Prof. WSB, dr hab. Ryszard Sowiński, wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk sp.j.

Inwestycja:

615 zł brutto (500 zł netto + 23% VAT) za osobę

Dodatkowe informacje:

uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia organizator zapewnia serwis kawowy

Zgłoszenia